Konferenču cikls Lotus
Vitnija Saldava, 01.12.2009., 20:59Studentu un jauniešu organizācija AIESEC sadarbībā ar Digibrand konferenču cikla "Lotus" ietvaros š.g. 4. Decembrī plkst. 10:00 Rīgas Ekonomikas augstskolas telpās rīko konferenci angļu valodā par Digitālo Mārketingu
Lotus mērķis ir izveidot dialogu starp studentiem un uzņēmējiem, pieredzes un zināšanu apmaiņu starp topošajiem un jau esošajiem sfēras speciālistiem. Konference notiks angļu valodā un klātesošajiem būs iespēja uzzināt par jaunākām tendencēm digitālā mārketinga sfērā no tādiem vieslektoriem kā Ansis Egle, Gatis Mūrnieks, Agnis Stibe un projekta "varoni.lv" autoriem Digibrand, kuri rīkos arī workshop ar uzdevumiem.
Jebkurš students vai absolvents tiek aicināts reģistrēties projekta mājas lapā, lai iegūtu iespēju nokļūt to 100 cilvēku skaitā, kas ņems dalību konferencē un iegūs ne tikai teorētiskās zināšanas, bet arī ieskatu mārketinga aģentūru ikdienā.
Konferences ģenerālsponsors: Digibrand.
Konferenci atbalsta: Best Marketing, Open, Fazer Amica, Double Coffee, iMedia, Copy General.
Vairāk informācijas par Lotus un reģistrācija mājas lapā - http://www.aiesec.lv/lotus/
Reģistrācija dalībai beidzas 02.12.2009 plkst. 21:00
Par AIESEC:
AIESEC ir pasaulē lielākā studentu un jauniešu organizācija, kas darbojas jau 61 gadu. AIESEC mērķis ir atklāt un attīstīt jaunatnes līderības potenciālu, pozitīvi iespaidojot apkārtējo sabiedrību. Šobrīd vairāk nekā 1100 universitātēs 110 valstīs AIESEC nodrošina iespējas jauniešiem strādāt ārzemēs, attīstīt savas līdera spējas, izveidot personīgo kontaktu tīklu un atklāt virzienu un mērķus savai nākotnei. Latvijā AIESEC darbojas kopš 1995.gada. AIESEC Latvijā ir divas pārstāvniecības: Rīgā un Valmierā.
Batteryqnk
Every word of this post conveys a deep understanding of the current situation in society :: ---- Like 6067Phoenixefp
The more information a person learns about the world, the more they realize how much is still unknownLorduet